Ir al contenido principal

¿ Que nos fai ser humanos, que se considera humano e que non?

¿ Que nos fai ser seres humanos, que se considera humano e que non?

Eso e o que preguntaa "Blade Runner", unha pelicula que me deixou fora do meu sitio.
Ai tempo, un dos meus familiares que comparte o mesmo gusto polo material audiovisual coma eu,  recomendoume esta película. Despois de que me facera unha breve sinopsis quedeime abraiada, porque pareciame unha pelicula  totalmente diferente ao resto das que tiña visto, dende entonces, e como non, apunteina miña lista de "películas pendentes por ver", pero pasou o tempo e esquecina, posicionando outras antes ca esta.


Ahora que teño a oportunidad de vela e ademais poder facer unha critica, non se me escapa.
Esta película é unha adaptación dunha novela de Philip K. Dick, onde podemos atoparnos cun ambiente retro futurista situado nos Angeles, alí seguimos os pasos dun policia o chamado "blade runner" interpretado por Harrison Ford, encargado de terminar cos replicantes, unha especie de humanos artificiais. Ese entorno tan triste e choivoso que interpreta o estado de animo da cidade, as miradas dos personaxes, e como os actores actúan e en xeral a fotografía pareceronme maravillosas. Soará raro pero os cambios de planos nas conversacións dos personaxes absorbíanme tanto na historia da película que sentíame nese lugar. É inecesario comentar que esta película ten un punto máxico e místico que atrapa a medida que pasa o tempo. A pesar destes aspectos que tanto me gustaron, non podo dicir que me guste a película, identifícome con este xénero, porque me gustan peliculas como"Alien" moitísmo ( que tamén é deste director), pero persoalmente "Bade runner" sentina bastante pausada, hasta nos momentos onde comezaban a acción, "Alien" gustoume aínda máis porque mestura a ciencia ficción o terror e o suspense, e iso manténme en estado de tensión de o que lles poda pasar aos personaxe. De todas formas non atopo ningunha pega a esta película, so que o ritmo como conta a historia non e a forma da que a mi me gusta. Non direi que necesite máis acción, ou menos, sencillamente, para o meu gusto non e a apropiada porque prefiro que teñan algo máis de suspense, pero seguramente a outra persoa que aun non a viu fascínelle. Con isto quero dicir que a miña crítica non é mala, porque visualmente gustoume moito, peor non me identifico ao cen por cen con esta película.
En conclusión, invítoos a vela se aún non a vistedes, porque como película que é merece ser vista e recibir unha crítica, e como din Roman Polanski director dunha das peliculas que mais me gustan (O pianista) " O cine deberia facerte olvidar que estas sentado vendoa a película" e Blade Runner conseguiu iso en min.

Comentarios